Gruppled Pointer jakubsims3: Tarja Turunen Wall Art

nedeľa 29. januára 2012

Tarja Turunen Wall Art










DOWNLOAD

Thnx Helen-Sims for the mesh.

4 komentáre:

Visty povedal(a)...

Ty vado Kubo :), teď jsi u mě hodně stoupl na ceně. Tuhle zěvačku mám moc ráda. Výborný nápad a krásně zpracovaný :)

Totodile7625 povedal(a)...

Ty počúvaš Tarju? Ani som nevedel. Ja ju strašne obdivujem. Ona je podla mňa najlepšou speváčkou svojej kategorie. Jej hudba je dokonalá, tak ako ona sama o sebe. *__* A za chválu som Ti moc vdačný. ^^

Falcora Sardë povedal(a)...

Kubí já myslela, žen tě dokonalost děsí ;))). Jinak pro fanoušky jsi udělal něco luxusní :)

Totodile7625 povedal(a)...

Nie je dokonalosť ako dokonalosť. Sterilná dokonalosť napríklad interiérov, alebo exteriérov či neprirodzená dokonalosť niektorých ľudí/siminiek mi je nepríjemná. Ale hudbná dokonalosť a dokonalosť krásy v mojich očiach je zas niečo iné. :)

Zverejnenie komentára

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...